wtorek, 18 marca 2014

Amerykańskie naleśniki na śniadanie:)

Już od dawna planowałam zrobić takie naleśniki na śniadanie, ale jakoś nigdy się za to nie zabrałam. Dopiero kilka dni temu zainspirowała mnie moja kuzynka Agnieszka, wstawiając zdjęcie "pankejksów" w swoim poście na Facebooku.  Postanowiłam wyciągnąć od niej przepis na nie. Zatem smacznego!

Pancakes

Składniki:
-1,5 szkl. mąki
- 1,5 szkl. mleka lub maślanki
- opakowanie cukru waniliowego
- szczypta soli
- 2 jajka
- 1/4 szkl. oleju lub roztopionego masła
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia

Sposób przygotowania:
Składniki dokładnie mieszamy ze sobą , aby uzyskać gęstą masę bez grudek.
Odstawiamy na chwilę. Następnie smażymy z obu stron, na rozgrzanej patelni, z maleńką ilością oleju. 
Podajemy z wg. uznania: z jogurtem, czekoladą, dżemem, owocami, sokiem klonowym itp.
Smacznego!






Brak komentarzy: